Uw product valt onder garantie onder de volgende voorwaarden voorwaarden:

-Het product is bij ons gekocht (pakbon, factuur) bewijs.

-Op het product mogen geen wijzigingen plaats vinden, zoals: andere switches (bij toetsenborden), assembleren van het product, het product andere kleur geven, enz .

-Het product heeft een technisch probleem en geen gebruiksschade/waterschade.

-Het product moet binnen de garantie periode vallen.

 

Onze producten die teruggestuurd worden vanwege de garantie worden per direct gecheckt en dan krijgt u binnen paar werkdagen (2-4) een reactie binnen via de mail. Om een garantie te melden kunt u via Contact een bericht sturen, zodat wij u kunnen helpen.

Via de mail krijgt u dan een post label gestuurd. Die kunt u op de doos plakken. Heeft u geen factuur of een pakbon meer? Geen probleem, want bij het melden van garantie moet u een ordernummer melden die u hebt gekregen via de mail. Als wij u ordernummer binnenkrijgen wordt het meteen genoteerd. Nog meer vragen? Dan kunt via Contact uw vraag stellen.