FAQ
Verzending
Nederland
Alle bestellingen worden rond 10.00 uur verstuurd met PostNL. Verder worden alle bestellingen zelfde werkdag bezorgd tenzij PostNL uw pakket vertraagd vanwege drukte.
België en Duitsland
Uw pakket wordt rond 18.00 uur verstuurd met PostNL of DPD en volgende dag bezorgd. Tenzij er geen vertragingen ontstaan bij PostNL. Op basis van onze ervaring worden 9 van de 10 pakketen netjes op tijd bezorgd. Is dat niet zo? Neem gerust contact met onze klantenservice op.
Is uw pakket niet bezorgd? PostNL kan drukte oplopen en uw pakket vertagen. We raden u aan om tot 18.00 uur op uw pakket te wachten. Neem gerust contact met ons op voor extra informatie.
Wij verzenden standaard via PostNL voor snellere levertijden. U kunt een verzoek indienen
Garantie
Uw product valt onder een garantietermijn onder volgende voorwaarden:
- Het product is technisch kapot.
- Niet kapot door eigen gebruik.
- Garantietermijn is niet het zelfde als een retourtermijn.
- Het product valt onder de garantie periode.
Heeft uw product een technisch probleem wat buiten uw gebruik is ontstaan? Dan heeft u recht op een garantie.
Tijdens de garantie krijgt een vervangende product als het niet te repareren is.
Het terugsturen van uw product is gratis. Dit moet u melden bij onze klantenservice, zodat er een retourlabel wordt gemaakt.
Op basis van uw besteldatum kunt u uw garantietermijn bijhouden. Hiervoor dient u naar uw account gaan of uw bevestingsmail bekijken.
Is uw vraag toch niet beantwoord?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij gaan u zo snel mogelijk verder helpen.